"I feel heavy as a big fat cow"

Klockan är TIO I SJU på morgonen, en SÖNDAG.. men måste man jobba så måste man, höhö.. Dajääna kommer och hämtar oss om ett litet tag. Det kommer bli en mycket intressant dag..

What to say, 21 November åker vi till Thailand, jag och mina snuttisar, har inte fattat det än. Över jul och nyår har vi lyxat till det med en helt underbar lägenhet. Jag ringde och bokade den igår. 2 pooler och jacuzzi. Ja, what to say :)

Jag har tänkt så mycket på Thailand nu att jag helt glömt bort att jag har en dunder jobbig och stressig vecka framför mig. Uss-uss..  

Igår hade jag, Liza, Diana och Nadja lite mys och 60-tal. Först var vi på City gross och shoppade massa mat, sen åkte vi hem till Liza och lagde till det. Mycket mummsigt resultat. Lite senare åkte vi bort till Världens bar och myste vidare. Sen begav vi oss hemmåt..

Dags att fixa lite. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Niclasada

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback