fashionshow 2007

Det man jobbat för hela året är nu över. Modevisningen. Det var så fruktansvärt kul och alla verkar tyckt att den var grym. Jag längtar efter att få se den på film. Alla vi md:are är som en stoooooooor familj. Sååå mycket kärlek, det är helt underbart. Vad ska jag ta mig till utan er gööööörls? Jag får panik över att det bara är några veckor kvar. Jag vill inte sluta.

Iallafall, hela dagen, kvällen och natten igår var uber-lyckad!
image58
Alla md:görls efter visningen!



Sandra Andersson efter gårdagens bravader- "Det är ju inte så man kan springa ett maraton nu iallafall"

Kommentarer
Postat av: Sandra

så stjärtans bra ;D

Postat av: Liza

Wiie och där står jag i mitten!!

2007-05-08 @ 20:23:29
URL: http://knoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback