Beställning

Skorna jag beställt från ellos kommer inte förens 10 juni, surt. Kanske inte kommer använda dom ändå, men min tanke var ju att ev. ha dom någon gång under studentveckan.



Jag hoppas iallafall att mina saker från LaRedoute kommer inom en snar framtid. En superläcker bh, ett supersött pyjamassett, en superhet t-shirt och en superläcker tröja. Det kan inte bli annat en super!



Min kära bror har laddat ner Stomp the yard, som Jossan tipsade mig om, så eventuellt ska jag titta på den ikväll om jag inte blir alltför trött snart.

Sleep tight folks!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

super snygga skor

2007-05-17 @ 20:44:10
Postat av: Bredejennie

Great looking site. It has been helpful. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback