Skriv en bok

Japp, det tycker jag att du ska göra!

Det var ett tag sen jag skrev nu, jag är lat. Har inte hänt så mycket på sistonde, förutom att jag för typ femte gången, försöker sluta röka. Har inte rökt sen i måndags och det känns bra faktist, har varit lite småtjurig och lättirriterad men jag hoppas ni drabbade har överseende med det. Jag rekomenderar starkt nikotinplåster!
Det är mycket i skolan nu; balklänning, studentkläder, musikalen och modevisningen. Men jag gillar det faktist, även fast man ibland känner för att bara skita i allt. Alla md:are springer omkring och yrar, skrattar, skriker, sjunger och är allmänt irriterade på alla som är i ens väg. Hehe, det är mysigt.



Så här går det om man inte håller sig borta:image33



Kommentarer
Postat av: Liza

höhöhöhöhö,

Postat av: Ti

lol, snygg cykel!

Postat av: Dominiceira

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2008-11-13 @ 09:16:19
URL: http://dominiceira.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback