Kingston town, the place I long to be

Jag längtar så fruktansvärt mycket tillbaka. Det går inte en minut utan att jag tänker på hans leende. Jag vill bara packa mina grejjer och dra... nu, men det går inte. Det är tre och en halv månad kvar till studenten, sen är jag helt fri.
I veckan ska jag till ticket o kolla lite vad det kostar o åka ner över jul o nyår, i ett par veckor. Sen är det bara att spara och jobba som bara den, speciellt eftersom jag ska till Cypern i år också. Jag kommer inte ha råd att göra något annat nästan, men det gör inget, bara jag kommer till Thai.

jetski

Jag kom nyss hem från staden. Jag, Anna och Sandra har kollat på Se upp för dårarna. Den var sjukt bra, se den! 

På Onsdag ska jag se på Timbaktu med Amanda, det ska bli trevligt!

yeah yeah, nu ska jag sova och lyssna på ub40..

Kommentarer
Postat av: Millsberry2007

Great site! Lots of useful information!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback