Annis dag

Idag fyller Anna 19 år! Det firade vi igår genom att kalasa. Först blev det paketöppning och förfest hos Sandra, där vi också höll på att sätta eld på lägenheten (inte bra, inte bra). Sandra och jag tog även den första ölen på gräset i vårsolen, helt supermysigt var det..
Iallafall, sen efter förfesten for vi vidare till deli. Alltid trevligt där. Sen Palace och modevisning. Diana var grym, som alltid..

 


Vi avslutade kvällen på otten, där det faktist var rätt kul.. Liza och Nadja meddela även att dom skulle ta sig till otten och röjja med mig, men vad blev det av det? va va va va?

Idag mår jag under omständigheterna bra, va till och med nere och kolla på min bror när han lira match förut..

Lov är det ju nu med. Den mesta tiden av lovet kommer jag troligen spendera...... i skolan!! jaja..

Ikväll blir det första grillningen tror jag, det ser jag verkligen fram emot.. I löööve grillat! Yummiyummi..

well, GRATTIS ANNA!!image36
tjing!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vi ville festa mer med dig med, hade varit sjukt kul men vi pallade inte Otten helt enkelt. Dessutom upptäckte vi att Hugos var sjukt mycket coolare;)Syns i skolan!!!

Postat av: Sveinsonja

good job please keep on the good work

2008-10-09 @ 14:24:38
URL: http://sveinsonja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback