"Ravelli asså, nu är han kung"

Måndag igen.
Det har varit en rätt ointressant dag. Jobbade till typ halv fem, åkte till Maxi med Mammi, kom hem, gick ner och kollade när min bror hade fotbollsträning och nu sitter jag vid datan och nördar. Vilken Måndag!!

Liza och Olga har bokat biljetter till Arvika. Jag är grymt sugen på o joina dom, men jag tror min ekonomi säger ifrån. Men det skulle vara så sjukt kul.. Jag måste verkligen tänka igenom det här och ta en titt på min ekonomi.

"Ravelli asså, nu är han kung"
Jag ÄLSKAR VM-krönikan från 94. Jag tror jag kollat på den ca. 7654087 gånger.. Nu vet ni det :)

have a nice day dudes!!

Kommentarer
Postat av: Olga

Vetduvad! Du ska med..fast du VET inte riktigt om att vi vet att du inte vet.. om det, oki? och emma! pengar är inte allt.. :) det har vi ju hört förut. Löve u a loooooot<3

Postat av: Liza

uppdatera!!!!!!!!!!!!!!

2007-06-29 @ 15:03:06
URL: http://knoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback