Girlylicious

Massa bra på TV ikväll. Älska onsdagar!!

Satt o väntade på att MTV news skulle sändas, men gav upp efter ett tag. Sandra sa att det var nått i klass med Chilla Gunilla, om inte bättre! Hallå? Jag vill se! Varför kan dom inte sända det åtminstonde varje kvart eller så eller iallafall när jag vill se.. hallllllllllllllllllllllllllllllllllllllååå..

Tredje arbetsdagen idag, känns bra, förutom att jag har ont i nästintill hela kroppen. Men bara jag tänker på Cypern och Thailand så känns det genast bättre.

Idag är d mindre än 6 veckor tills jag, Anna och Johanna åker till Cypern. Koooolt!! D ska bli superduper kalas kul!!


I helgen avgörs La liga.. Jag är nervöööös, öhhhhh. Men känns som d redan är rätt klart, buäää. But u never know lixom!! Go Barcelona!!! tralalala...


"Giiiiiiirls", ni ä dom bästaste bästa!!!





Mycket viktigt inlägg!!!!!

Kommentarer
Postat av: Josefine

EMMA VA FAAAN, SKRIIIV !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback