This is why i'm HOT..

i'm hot cuz im fly,
you aint cuz u not.

Vilket väder! Älskar att stiga upp ur sängen när solen lyser in genom fönstret. Så ska det vara varje dag, men tyvärr så bor man i Sverige och vet att det sker nästintill en gång på miljonen. Typ!
Solat har jag gjort som bara den idag. Spelade även några parti yatzi med mammi vilket resulterade i en väldigt röd rygg. Men det är sånt man får ta. Åkte även in till jobbet och förberedde lite inför morgondagens arbete. Hann även med att gymma lite, så nu är jag fit som aldrig förr.

Om exakt en vecka sitter jag, Anna och Johanna, antagligen lite lulliga, på flygplanet och väntar på att det ska lyfta. Om jag minns rätt, så är det sju planet går?! Det kommer bli två underbara veckor. Det är ju inte annat än underbart!

Later dudes!

Kommentarer
Postat av: Liza

jag vill också följa med.

Postat av: Lavransida

Nice site, Keep it up

2009-04-06 @ 08:30:01
URL: http://lavransida.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback