Mysipysi

Gårdagen:
Åkte in till stan, träffade Anna, tog en fika, vi kikade runt lite, Johanna mötte upp oss, vi kikade runt ännu mera, vi shoppade, åkte till maxi, åkte hem till mig, åkte till ica, köpte cola och godis, åkte hem igen, började fixa med maten, pratade, åt, drack vin och hade det mysipysi. Vart efter kom Johanna mor och hämtade henne och Jag och Anna satte oss vid datan och kikade runt på lite intressanta saker hihi.. Sen var det filmtajm, det blidde Freedom Writers, lika bra andra gången som första. Efter det väntade sängen.
 
Jag drömmde nått jätteläskigt i natt, men jag kan typ inte förklara det, jag ser det bara i huvet. Skumt!

Grattis Johanna hihi..

Anna åkte för ett litet tag sen så nu är jag själv med min bror. Jag tror att jag kommer ägna den här dagen åt att inte göra nånting. Typ läsa, se film, fixa lite musik till mp3:n och kanske tvätta och packa. Det är ju typ att göra ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback