Hemmaplan

Det blev inget campande, tack vare min kära lillebror. Tack bror! Men jag överlever.
Igår var vi i Västerås på lite shopping, jag köpte en klänning från The Store, en tröjj-klänning från New Yorker och ett par Tights från Gina Tricot.
Vi var även iväg idag på lite shopping, i Linköping, jag kom hem tre sommar-skor rikare. Mycket välbehövligt till Cypern-resan som äger rum om 9 dagar hihihihihiiiiihhhhiiiiiiiiiiihhhhhhhhhh...

I veckan har jag hunnit med att se lite filmer, bland annat:
Freedom writers- så värd att se! Bästa filmen jag sett, helt klart..
The American Dream- helvete, så jävla värdelös!! Helt klart den sämsta filmen jag sett..

Kommer inte på mycket mer att skriva nu, vi höres och synes!

Kommentarer
Postat av: amelie

mysigt med lite shopping!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback