Godag eller Goddag?

Hur fan stavas godag/goddag??? hmmmm

Ska snart ringa till Jössie och bestämma träff med henne. Vi ska mysa runt lite på staden. Sen blir det bio, med förhoppningsvis alla snuttisar.. Det ska bli riktigt mysipysi!!

Jag undrar hur Sandra har det, jag hoppas allt är och går finemang!!

Idag är det exakt två veckor kvar tills vi åker till Cypern.. Jag längtar sjukt mycket.. Bara ligga på stranden med en drink i handen och glassa.. Och massa party och äventyrer.. Och brun ska jag bli, baouta bruuuun!!! IHHHHHHHHH, WIIIIIIIIIIEEE!!!


Kommentarer
Postat av: Liza

Goddag heter det, för att man önskar alla en god dag.

Postat av: Emmis

haha tack så mycket :D

2007-07-10 @ 15:39:30
URL: http://emmajm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback