Glöm inte böcklingen!

Vilken helg! Sandra och jag har kommit fram till att efter den här helgen, med allt skrattande, kommer vi minst säkert leva tjugo år extra!!
För ni som inte vet vad vi pysslat med, så har vi campat. I Hallmare!
Det har varit superkanon.
Jag tog mitt första dopp för i år i fredagsnatt. Sandra och jag fick för oss att vi skulle bada, sprang in till stugan och bytte om och sprang sedan ut i vattnet, som var för jävla långgrundt så man var tvungen att stanna och vila efter några meter och sedan fortsätta utåt. Det var nog nästan det värsta jag varit med om.. Måste varit minusgrader!!
Fotboll och vollyboll har vi också kört. Självklart ägde det laget jag var med i..
Det sjukaste på hela vistelsen var nog Marcus, Tobbes, Jacobs och Robins "gaysekt".. Jag fattar inte hur dom kom in på det, men sjukt kul var det!
OBS! Det kan vara på gott och ont att inhandla vattenpistoler!!

Hur som haver, helgen har varit alla tiders.. men idag är det måndag igen.. Kände mig lite halvbakis fortfarande i morse, men det var bara att kliva upp ur sängen o åka till jobbet.. Lovely!!

Idag är det 3 veckor kvar tills Anna, Jag och Johanna V skuttar iväg till Cypern. JAG LÄNGTAR SÅ MYCKET!!!!

Nu ska jag röka! (Susanne Andersson, jag har inte dåligt inflytande på din dotter :D)



Kommentarer
Postat av: sandra

emma de här måste göras om :D å de e ditt fel att ja röker på fest ;)

2007-07-02 @ 18:37:06
Postat av: stjärtis

höredu din bajsunge!! :D

Postat av: sandra

ja emma, de sa mamma

2007-07-02 @ 22:37:14
URL: http://sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback