dan före dan, nästan.

är nästan precis hemkommen från sandra.. eller nästan, nästan, kanske kom hem vid halv tio. Anna och Jag började känna lite resfeber så vi brassade hemmåt.

Hemma hos Sandra körde vi kubb, grillade och så hade jag tänkt bada MED bikini men hann inte riktigt få på mig den innan Sandra var framme och knuffa i mig så det blidde ett litet klädsim, tillsammans med Sandra som också lyckats bli ikastad.

Nu är det absolut inte långt kvar tills vi åker, inte imorn men imorn liksom.
Jag har precis lagt in massa musik på min mp3 och ska straxt bege mig ner till tvättstugan och se hur mycket jag har att tvätta. "Gud vad skönt tvättstugan hela dan" (skånsk dialekt).. haha johanna skickade precis ett sms där hon skrev så..

Näe, nu är det dags! sleep tight folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback