100 spänn och en kyss

Anna och Johanna V kom och hämtade mig runt tio igår och så brassade vi mot Linköping för lite shopping inför Cypern.. Det blev lite softa kläder och högtalare som man kan koppla till mp3-spelare eller cd-freestyle.. Det var en mycket mysig och skojjsig vistelse och under besöket kom vi fram till att kvällen skulle tillbringas först hemma hos Anna, där vi käkade och drack lite vin, och senare mot Deli. Hem från Linköping plockade vi även upp Sandra.
På deli var det trevligt som alltid, i början var det inte så mycket folk men vartefter trillade fler och fler in..
Jag och Johanna försökte bli rika på poker, men det gick inget vidare..
Mot slutet kom det fram en kille med två shots som jag och Sandra högg.. Precis när jag ska svepa den, ställer Sandra undan sin och säger nåt som jag inte uppfattar och av bara farten häller jag i mig min, men lika fort som jag drack den, lika fort kom den upp igen. JAG TRODDE JAG SKULLE DÖ DÄR ETT TAG! Det brände som ett jävla as i munnen så jag högg min öl och börja dricka masssor, men det hjälpte inte ett skit! Sandra hade tydligen varit med om det förut, och berätta att botemedlet var mjölk! Så fram till baren där jag klunka mjölk som aldrig förr.. Vart efter avtog brännandet och jag var back on track!
Innan hemfärden besökte vi babelhouse en sväng, där några av Annas kompisar höll till, åkte med dom ner till Otten, där vi gick in men ångrade oss och vände för att åka den sjukaste taxiresan jag någonsin varit med om hem mot Anna. Det var jag, Anna och Sandra kvar, Johanna hade droppat av lite tidigare.
Vi hugger en taxi utanför Otten, diskuterar priset lite och hoppar in. Anna och Sandra i bak och jag ifram. För att lätta på stämningen lite frågade jag ironiskt om det var okej om jag rökte i bilen! Självklart väntade jag mig ett NEJ, men till min stora förvåning sa han att det var okej.. haha, och det är bara början på vår lilla tripp! Efter ett tags rökande börjar min nyfunne vän till vänster att hosta som bara den. Efter noga genomtänkta slutsatser kom jag fram till att han var rökallergisk.. Smart drag att tillåta rökning i bilen lille vän!! Men iallafall vi rullade vidare och vartefter kom jag och taxichauffören in på samtalsämnet Sandra. Man skulle kunna sammanfatta konversationen med Snygg, Sexig och Singel!! Och eftersom jag är en sån bra affärskvinna tog jag detta till min fördel, eller snarare min, annas och sandras fördel, jag erbjöd chauffören 100 spänn och en kyss av Sandra. Jag är helt säker på att han var sugen på mitt erbjudande, men jag vet inte riktigt varför det inte blev av. Istället fick han nöja sig med en dans med Sandra på Annas uppfart och priset vi diskuterade fram från början. Jag tänkte även vara lite snäll så på köpet gav jag han Sandras telefonnummer.
Sandra vänta du bara tills du och Mr.Chaufför står där vid altaret.. Glöm inte att det är din älskade vän Emma du ska tacka då!!
Jag har nog aldrig garvat så mycket efter en taxiresa, och har verkligen inte varit med om nått likande.. Helt klart en lyckad resa!!

Vi förgyllde denna morgonen med att kika på en fyra minuters film jag spelade in igår från Deli. Hmm, man var nog något onyktrare än vad man trodde!





Kommentarer
Postat av: samdra

haha en sjukt bra kväll :P lite speciell kanske :D

Postat av: sandra igen

haha kommer vara sej evigt tacksam om det slutar så emma :D

2007-07-10 @ 16:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback