You'll never walk alone

Känns bra att vara tillbaka i skolan igen, händer jämt roliga saker. Jossan till exempel älskar verkligen att prata om mina "felsteg" som jag råkar göra ibland när jag är lite för full, haha och det lyckas alltid komma på tal, men det är faktist rätt så roligt. Kanske inte direkt dagen efter, men när man fått smälta det ett litet tag.
Jag får absolut inte glömma att hon ska berätta klart sin lilla historie imorn som hon inte hann avsluta innan bussen kom förut, jag hoppas det är något brutalt hon gjort haha.. Skadegjädle, kan man nog kalla det, höhö.
Skönast idag måste endå varit Annika, våran mentor, hon försöker lära sig det "ungdomliga" språket vi använder i klassen så innan hon skulle lämna klassrummet när lektionen var slut vänder hon sig om, kollar ut på oss md;are och bara "TJARÅ FAN".. och så måste jag ju nämna Mia, 50 år, som tycker det känns "coolt" att feströka. Haha, och självklart Jonna, våran underbara bildlärare, som jämt kommer med helt crazy historier från den gångna helgen. Hon har nog gjort dom flesta galna saker man kan komma på, haha. Superduper sköna lärare, helt klart!

Jag tror jag såg den bästa filmen, jag någonsin sett, förut. Iallafall bästa filmen på ett sjukt bra tag; Offside.. Så galet bra att jag började gråta när den var slut. Super-bra och super-rolig. "I'm sorry. It's a fucking skate". Har du inte sett den; SE DEN!

Förresten; Cannabis Cup i Amsterdam, vilken grejj. Haha, sjukt sköna människor alltså. Livsnjutare skulle jag nog vilja kalla dom. Jag ska ju faktist mellanlanda i Amsterdam nästa lördag, kanske ska ta mig till en Coffee shop, höhö. yeah yeah, nu ska jag ut och röka och sen sova tror jag allt. Goodnight folks!


Kommentarer
Postat av: Bättan

prutt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback