pääääärty-pääääärty-pääääärty

Festen i lördags var riktigt rolig, förutom att Sandra råka knocka mig och bränna mig med en cigarrett, men det är sånt som händer haha. Mycket blandat folk, kul-kul-kul. Supertrevligt att Johanna var med, länge sedan vi festade tillsammans. Det får bli lite oftare tycker jag.

pärty

Mitt största fritidsintresse på sistonde är att sova, skönt-skönt-skönt. Skulle egentligen till skolan imorse, men kände att ligga kvar i sängen lockade lite mer så jag sjukanmälde mig och sussade vidare. Sen vaknade jag vid halv två och sen dess har jag inte gjort mycket nytta. Satt och kollade på lyckochansen o game-on förut och störde mig på alla som är så oerhört dumma i huvet. 

Nu sitter jag här och dricker kaffe och funderar på vad jag ska göra, måste egentligen städa mitt rum, hmm hmm.. 
Imorn blir det iallafall att dra sig in till skolan, slutar tjugo i tolv, så så anstängande är det ju inte. Jag måste nog ha det mest slappa schemat man kan få.
måndag: 10.10-13.30
tisdag: 8.10-11.40
onsdag: 8.10-14.05
torsdag: 8.10-11.00
fredag: ledig
ja, tralla.. man ska inte klaga iallafall och den enda "vanliga" lektionen jag har är religion sen en bild lektion och resten konfektion och konstruktion. Mode/design is the shit höhö. 

Det är bara 10 dagar kvar tills fashionweek in Copenhagen, det ska bli så roligt. Bo på hotell, modevisningar, middag, dricka, shopping, längtar-längtar-längtar. Och dan efter vi kommit hem åker jag till Thailand, så oerhört skönt. 

Näe, nu ska jag försöka få tag på Annis, bye-bye-bye.

Kommentarer
Postat av: Bättan

Tja tjockis! Ingen mera sjuklig frånvaro nu!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback