Haaaaaaaaallå (!?)

Jag förstår fan inte hur vissa tänker ibland!!!!!!!!!!!!???? Tror dom allt bara kretsar kring dom? Idioter! ahhhhhhhhhhhh, jag får rycket.. och dessutom är jag förkyld. Kan det bli mycket bättre?



Igår bokade jag, Anna och Johanna V en resa till Cypern i sommar, 2 veckor, det kommer bli så sjukt kul! Men innan dess händer också massa superroliga saker; modemässa i köpenhamn, thailand, modevisning, studentveckan och massa mera. Jag har så mycket att se fram emot. 

Och när jag tänker efter ska jag nog börja ett nytt liv också, iallafall försöka vara lite nyttigare, motionera mera och glömma allt jobbigt som varit, hmm kanske dricka lite mindre också.
Don't worry, be happy! Yeah! 

Trallalala, satt och kolla på massa o.c avsnitt förut, tror till och med att jag sett längre än dom avsnitten som går på tv.. kool, höhö. Ska fortsätta kolla vidare lite senare, men nu ska jag nog gå och se om det finns nått mummsigt att äta. I'm starving, hmm kanske inte men jag är sugen! Okej?


Kommentarer
Postat av: Troyolivia

NICE AND WONDERFUL SITE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback