Minnen

Det finns vissa minnen man vill minnas resten av sitt liv, det här är ett sånt minne. Köpenhamn 2007! Dom här två dagarna har varit så grymt roliga. Sjukt snygga kläder, sjukt coola visningar och SJUKT läckra killar. Helvete alltså. Man visste inte om man skulle kolla på kläderna eller grabbarna.
Middagen i går med alla var guld värd. Vi har såå kul tillsammans. Lite shottar och drinkar blev det också. Det finns så mycket kul att berätta men jag måste packa, som jag sagt att jag ska göra varenda dag nu men som inte blivit av, men nu måste jag. Trött är jag också, väldigt trött om jag tänker efter. Och i natt blir det sista natten jag sover i min säng på ett bra tag.   

Jag saknar redan alla md:are och mina andra vännor. Vad skulle jag vara utan er?


thaii

Imorgon :)



Kommentarer
Postat av: Nadja

Hoppas att du har det as bra i Thailand!!!

Postat av: Liza

JAG SAKNAR DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG PLUTTIS

2007-02-16 @ 11:56:06
URL: http://knoll.blogg.se
Postat av: Oleseline

Very Good! I love it.

2009-06-29 @ 07:11:15
URL: http://oleseline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback