gårdagens inlägg

Jag och Jossan alltså, vilka talanger. eller kanske mest jag, haha. Vi skulle ta kort i en fotoautomat på stan, Jossan skulle ta dom första två sen slänga sig ut och så skulle jag hoppa in och ta dom två sista, det gick finemang. Sen var det dags att skriva ut korten, så kommer det upp massa text o sen något med sextio sekunder så jag bara fort som satan trycker till på en knapp, haha och så hör jag Jossan i bakgrunden skrika neeeej, tyvärr försent, o det visade sig att den knappen jag tryckte på innebar att det kortet som var förvalt skrivs ut i 4 kopior. Smart emma.. Men det är lätt hänt när man drabbas av panik, haha. Så imorgon ska vi in till stan igen och göra ett nytt försök.
Man kan säga att vi tillägnat en hel dag åt Martin, typ det enda vi gjorde i skolan idag var att pyssla med hans jävla brev. Men fint det blev det, haha.

Solat idag har jag också gjort och jag är väldigt varm och väldigt röd i ansiktet.

Jag vill till Festivalen imorn, billie the vision and the dancers ska spela, jag diggar dom till tusen, men så ska jag på kalas i Lkpg, så jag kan inte. sad-sad-sad. Lisa ska även jobba där. Jag vill även ut på krogen med mina vänner, men det kan jag ju heller inte om jag inte drar in till stan senare på kvällen när jag kommer hem. Vi får se hur det blir, jag borde inte. Men brukar ju inte kunna stå emot. We'll see.

På Lördag ska jag, emil och tobias hyra film och mysa hemma hos mig. Nu blev jag sugen på o spela tv-spel så det ska jag nog föreslå.

Lady Savoreign är grym-grym-grym, tralalal..

Nu ska jag ut och röka och svalka mig lite, nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback