Dagens inlägg

gick inte o publicera det inlägget jag skrev igår, men idag gick det visst fint.

Jag kom precis hem från mina kusiner, det har varit jättetrevligt. Käk, tårta, film och mys. Jag och Amanda kollade även på massa läckra kort från när vi var i Thai förra året.

Det är så otroligt skönt att vara ledig på fredagar, idag gick jag upp klockan halv ett, sen åkte jag in till stan och träffade Jossan och Johanna, tog dom förbannade korten, sen åkte jag och johanna vidare till Bempi. Jag körde nintendo och Johanna klippte dennis. Jag villllllllll ha nintendo, det är grymt kul.

När jag satt i bilen på väg hem från lkpg kom jag in i värsta tycka-synd-om-mig-själv-humöret och jag kände med helt ensam. Jag vill ha någon att dela allt med, någon att pussa, någon att vakna upp brevid. buhuu. 
Näe nu får jag sluta tänka på det. I'm soon 19 and fukking high of life, hihi.

Imorgon är det en vecka kvar till Thai, det ska bli helt galet skönt att komma iväg ett tag.

Amen.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du kan få mej att vakna upp brevi och pussa på ; )

2007-02-07 @ 17:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback