Back on track

Igår hade Jag, emil och tobias myskväll, sandra kom även förbi en liten sväng o joina oss, det var trevligt även fast det inte var så länge. Vi kollade på lite filmer, lirade lite tv-spel och käkade massa chips. Jag måste ju tipsa om filmen "Torkel i knipa", så jävla skön film, fast har inte sett klart hela än så det kanske jag ska ta o göra sen.
Roligaste komentarer kom nog från tobbe igår, han är nämligen lite sjuk, så hade han lagt sig till rätta i min säng, hostade lite o sen bara helt plötsligt "Jag är så dålig" med värsta tyck-synd-om-mig-rösten. 
Nu på morgonen fortsatte vi där vi slutade inatt, med chips och film. Jag ska nog inte käka chips på ett bra jävla tag nu, mår illa när jag tänker på det. usch-usch-usch.  

Jaja, nu ska jag gå o dricka kaffe och rökiröka med mammi.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ja var ju sjuuukt dålig! är de fortfarande ta mej fan! :D Tror ja dör snart

2007-02-07 @ 17:50:32
Postat av: Stefanelle

Cool site ... I like it :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback