The time is right now

så sant, så sant..

Jag beställde ett grymt snyggt halsband från kyssjohanna.se förut, längtar tills det kommer. och igår beställde jag lite underkläder, några linnen, en bikini och en klänning. mamma beställde också några linnen och trosor och sen en jättefin klänning från Modström som hon ska ha på julmiddagen i Thailand.. Vet inte om jag berättat det, men min familj + familjen Andersson ska ner till Thailand över Jul, och kommer vara på Koh Samui en vecka eller så och sen åker dom vidare. Dom kommer exakt en månad efter mig, diana, nadja och liza. Åh, det ska bli så kul!

Min hosta, som jag har haft i sjuttio år nu (nästan), håller på att gå över tror jag. Jag hoppas iallafall det. Efter en hostattack känns det som jag har haft ett en-timmas träningspass. om det vore så väl att jag haft träningspass istället för hostattacker skulle jag nog inte ha nått fett på kroppen kvar.

En som vi träffa i Cypern kommer eventuellt hit i September. Det kommer bli mys. Vi ska visa han att Sthlms uteliv inte är något mot Norrköpings. hmm? eller aa, att vi har något uteliv överhuvudtaget.. haha..

Nu ska jag ner o kolla på film o mysa.. 

nattinatti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback