Please, take your clothes off.


We have to take our clothes off
We have to party all night
And we have to take our clothes off
To have a good time
:)

Jag ska snart gå och lägga mig & kolla på någon mysig film tror jag.
Jag hoppas att jag får låna pengarna av pappi så jag kan köpa jackan redan imorgon, kanske.
Jag vill att det ska vara fint väder imorgon, men hur stor är chansen när man bor i Sverige?
Om det blir som jag, Anna och Sandra pratat om så längtar jag till nästa helg.
Jag är avis på Jössie och Cicci som är i Sthlm nu och har det kul. Fuskisar.
Sandra och Jag tror att vi vet vart Lenny är.
Nu vet ni det, god natt och dröm sött lovebirds :)

Kommentarer
Postat av: maria

lr hur, värsta skitväder. det måste ju bestämma sig. antingen kallt eller varmt. antingen sol eller regn. inte allt på samma gång så man blir förkyld och förrvirad hahah

Postat av: Nadja

Emma du måååste visa jackan, hitta bild nu! I do not know where mother fucking Lenny is! Lägg ner, ja känner han inte enns ju:P

2007-08-19 @ 13:41:49
URL: http://thencloset.blogg.se
Postat av: Noahsigrun

A exceptional happy site!

2010-04-15 @ 08:20:56
URL: http://noahsigrun.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback