Idag är det IDAG.

Idag är det den dagen som jag igår längtade så mycket efter.
Jag sitter och dricker kaffe som hunnit bli kallt för att jag är så sölig på att dricka det, men jag behöver det så jag blir pigg. Varför jag är uppe så här tidigt är visst för att jag lovat mammi o pappi att hjälpa till med en grej. Jag måste varit full när jag lovade det, för nått minne av att jag gått in i detta avtal har jag ICKE. Men det är ju bra att vara snäll nångång ibland. Fast om jag ska vara ärlig så är jag nog snäll mest hela tiden.
Om jag tänker efter så är jag nog världens snällaste person, nästan iallafall. 

Jaja, idag är det iallafall idag. Jag längtar efter att börja göra iordning sig, mysa med vin, lyssna på bra musik.. Föresten, jag är jättesur kom jag på nu! Skivan jag brände igår, den hakar sig under två låtar så jag måste bränna om den! Det känns ju måttligt kul, buhää. Ena låten gör inget att den inte funkar att lyssna på men den andra är så himmla superbra så jag måste ha den. Dessutom hade jag lagt ner hela min själ på den där cd-skivan och målat och gjort den jättefin. Det är ju just typiskt. 

Nu kom jag på att jag inte ens testat min tänkta outfit. Jag hoppas verkligen det blir bra.
Jag har tänkt att jag ska ha mina lack-leggings, min nya supersöta klänning från Koola Anna, halsband från kyssjohanna och ev. något armband. Mitt största problem är nog skor, har försig inte så många som skulle passa outfiten. Det blir nog antingen dom vita klamydiasmittade tygskorna eller dom brun/guldiga sandalerna. Vi får se hur det slutar. Om det inte skulle funka med dom kläderna blir det nog jeans, min svarta coola Acne t-shirt som jag är kär i, något fint halsband och klamydiaskorna.
Vi får helt enkelt se hur det slutar. Spännande!

Jag har kommit fram till att jag borde sluta röka, men jag har inte tillräckligt med motivation + att jag inte tycker om att gå runt o vara irriterad och ha rycket bara för att jag har abstinensbesvär. Jag har försökt sluta minst 10 gånger, ja iallafall 5, och det har alltid slutat med en cigarette. Jag är verkligen inte bra på sånt här. Det enda som funkat lite är nikotin-plåstrena, det värsta är att dom kliar så himmla mycket i början. Nikotin-tuggumina hatar jag, så sjukt vidriga. Deras reklam för dom borde förbjudas.

Jag ska nog gå ut och röka nu, ha en bra dag sötisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback