Helgens bravader (Jag, Anna, Sandra och Ronaldinho).

Lördag kvällen blev hur lyckad som helst, även fast vi inte kom fram till slutdestinationen. Vi började hemma hos Sandra med vin och cider. Hoppade in i en taxi och åkte vidare till Pappa Grappa. Där blev det mat, mera vin och massa prat. Hur mysigt som helst. Sen gick vi ner till Deli. Alltid lika trevligt. Där blev det massa mera dricka. Träffade lite vänner. T.ex Diana och Remka som jag inte sett på evigheter. Puss, puss, puss hihi.
Sen gick vi ner mot otten/hugos för att upptäcka att Anna hade glömt sitt legitimation, så då traskade vi upp mot kebaben på drottninggatan och käkade. Fick mycket trevligt sällskap av två +35 taggare.
Promenaden hem var nog den roligaste/sjukaste jag varit med om, detta resulterade i ett x antal mycket snygga bilder.



Hos Sandra.



Pappa Grappa.



Deli.





På väg hem.




Anna och Sandra ni är bäst.

Kommentarer
Postat av: Diana Lazare

Nä men! vem var den mystiska kvinnan med min jacka på deli?!? :O

Postat av: Nadja

Party, party;D

2007-08-28 @ 22:22:46
URL: http://thencloset.blogg.se
Postat av: sandra

åhh underbar kväll ;) måste säga att fotona vart nåt helt extrodinary ;D eller hur de stavas :D

2007-08-30 @ 16:02:46
URL: http://www.sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback