Fredag.

Det har verkligen varit en lugn dag på jobbet idag, vi blev klara med styckpackningen vid tjugo i 12, efter det gick jag och sopa lite (vilket var mycket kul), sen åkte pappi och jag och åt, kom tillbaka, strosa runt lite, hjälpte Jonny att skriva väldigt viktiga bokstäver på några pallar, strosa runt lite till, hjälpte Jonny att dra fram några pallar som skulle skickas iväg. Mellan allt detta har jag haft sjuhundraelva rökpauser och spelat ett mycket roligt spel på min mobil. Ungefär så har min jobb-dag sett ut.

Om cirka två timmar ska jag hoppa på bussen in till stan och så ska jag och Anna åka hem till henne och mysa med Assebasse heeeela kvällen.

Imorgon fyller Tobias 20 år och då är det fest som gäller :)

Hoppas alla får en trevlig Fredags kväll.

Kommentarer
Postat av: Gustavhege

A very nice site keep it up. Regards


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback