Cypern, Ayia Napa!

Jag vet, jag är seg på att uppdatera och det har nästan gått en vecka sedan jag kom hem, but it's never too late :)

Jag har haft så grymt jävla kul... JAG VILL TILLBAKA!
Underbara människor, sjuka händelser, grymma uteställen, massa jävla alkohol, mysiga stränder, MAAT, förfester/efterfester, dans; ja, jag vet inte allt..

Smakprov (med viss cencurering höhö):
-Johanna hittade någon kille som slickade henne i pannan mellan varje mening han sa.
-En New Yorkare, som börja snacka med oss när vi låg o flöt omkring på våra madrasser i havet, som ville bjuda oss på Akons och 50 cents konsert + weed.
-Jag träffade en kille utanför Castle en kväll, som senare verkade tro att vi var bästa kompisar eller nåt.
-En kompis kommentar i Klamydiapoolen "Gud vad jag pratar mycket, en kyss på det?!"
-När jag och Johanna lämnade Anna ensam på rummet, i handuk med en främmande snygging, för att springa och ta ut pengar.
-Kvällen då jag, Anna, Johanna, Jössie och Cicc hade som regel att presentera oss som Snuttis.

Dom smaskiga händelserna behåller jag för mig själv.

Här är iallafall lite bilder:

image71image72image73image74image75image76image77image78image79image80image81image82image83image84image85image86


It's enough!

Kommentarer
Postat av: sandra

hihi de va på tiden emma :) Jag blir liiite avensjuk bara ;D

Postat av: Johanna

Emmis, haha du behøll verkligen de smaskiga detaljerna ;) Men snuttis kom ihåg de va charter:P BIG KISS

2007-08-15 @ 12:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback