tankar

jag har sjukt mycket tankar, jag tänker jämt... för mycket. Iallafall när jag är nykter. När jag är onykter där emot tänker jag desto mindre och är desto mer impulsiv, vilket kan resultera i en mycket jobbig ångestdag dagen efter. Men det händer inte alls ofta som tur är. Jag har rätt bra koll på mig själv, höhö. Vafan, vet inte varför jag ens skriver detta. Anyway, jag har precis varit ute och promenixat med Johanna. Det var mysigt, och imorn ska vi sola det ska också bli mysigt.

Just nu skulle jag vilja sitta på en restaurang vid havet i Thailand, med en singha, god mat och bra musik i bakgrunden. Nu kan jag bara drömma om det men förhoppningsvis om ca 7 månader är det verklighet..
Jag har aldrig längtat så mycket efter något...

Kommentarer
Postat av: Eskilanneli

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback