sleepyhead

Jag är hur trött som helst så jag borde sova eller iallafall lägga mig och läsa. Jag läser Everyone worth knowing, den är bra. Känner bara för att skriva lite först, innan jag bäddar ner mig. Imorgon är jag ledig så jag kan sova hur länge jag vill, skönt! Det har varit mycket idag i skolan, så jag var helt slut när jag kom hem.

Imorgonkväll blir det fotboll och kanske lite öl; mysigt och kul.
Lördag blir det ev. poesiafton hos Diana; eciting hehe..
Söndagen blir nog att spendera i skolan; segt men nog ett måste.

Pratade med Anna förut om våran Ayia Napa-resa i sommar, det ska bli så himmla kul. 2 underbara veckor. Inte alls lika långt kvar nu som det var förut.. -öhh? höhö

goodnight kiddo


Kommentarer
Postat av: Lauritzmathilda

Perfect work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback