lipstick jungle

Jag har varit lite dålig på att skriva på sistonde. Ajabaja!

Vad har jag haft för mig då?! Mestadels varit i skolan. Känns som jag bor där. Men det är ändå kul, för jag gör något jag tycker om och jag går i en nästintill underbar klass. Även fast man ibland blir en aningen irriterad på varandra..

L-Kan du vara tyst eller?
S-Har du mens?
L-Är du dumihuvet eller?


image57


Rent är över nu, var och kollade på den tre gånger. Jag bara älskar den. Efter sista föreställningen i Lördags gick jag, Sandra, Diana och Nadja till Trädgården och drack lite öl och cider. Det var så fruktansvärt mysigt och mycket trevlig musik.

I fredags föresten, var jag, Diana, Jossan och Remka på centralbadet. Simmade, åkte ruschelbanan, låg ute och sola och åt glass. Riktigt glassigt..

Idag är det Valborg och jag är bara hemma. Har grillat med la familia. Det är skola imorn igen så jag orkar inte hitta på nått.

På lördag kommer det vara den första dagen på länge jag kan andas ut och iallafall slappna av lite. Det har varit så sjukt mycket på sistonde.

På fredag har vi våran modevisning, den sista som vi får vara med på. Väldigt sorgligt. Efter det är det utgång som gäller med hela klassen.



Jag hatar när böcker tar slut. Man vill veta vad som händer i slutet men man vill inte att de ska ta slut?! Ja, iallafall, igår läste jag klart Everyone worth knowing, den var kanon, men ja, tyvärr så tog den ju slut. Så nu har jag lånat en ny bok av Nadja. Lipstick jungle, Candace Bushnell är det som har skrivit den. Har börjat läsa lite, den verkar bra.


Hoppas alla får en trevlig Valborg!

Kommentarer
Postat av: S

Går du i skolan på en helgdag? - vilket det är imorgon...

2007-04-30 @ 20:59:59
Postat av: emma

aaa.. vi hade modevisning igår och det var mycket att fixa innan den så vi var en del som jobbade den helgen

2007-05-05 @ 14:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback