minus en.

i lördags hade vi avskeds/födelsedags-lunch på bacchus. jag, anna, sandra, jill och frida. det var hur trevligt som helst och hur gott som helst. plankstek!
-avskedet var för anna som nu befinner sig i miami. jag vet inte hur det ska gå att klara sig utan henne i tre månader! det känns redan tomt. för att hon inte ska glömma bort mig och sandra så köpte vi en berlock i form utav ett hjärta från juicy couture.
-firandet var för frida som fyller 20 om 5 dagar. grattis snygging! hon fick en ansiktsbehandling på faceSTHLM och ett guldarmband från pilgrim. 

efter ett antal gråtanfall sa vi hejdå till anna och jag och sandra åkte hem för att fixa i ordning oss inför kvällen. förfest hos amanda med ett gäng trevliga människor, 55:an, platå, kebabbaren och sedan sängen (eller ja, amandas bäddsoffa där jag och sandra fick fightas om ETT täcke).

mina fötter var galet ömma dagen efter då vi spenderade större delen utav kvällen på dansgolvet.

söndagen = hogan knows best, chips och dip!

igår och idag har jag jobbat, men imorgon är jag ledig vilket känns grymt skönt!

yes, där har vi lite utav det som hänt hos mig på sistonde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback