Blame it on the bucket

Just nu skulle jag behöva en dos utav Thailand. En väldigt stor dos. Inga måsten, ingenting, göra precis det man vill och känner för. Jag skulle behöva Phiphi och Banthai. American breakfast, stranden, vännerna, banana/nutella- pancakes, frisbee, olje-massage, sweet and sour, dusch, Miss Lee's förfester, allt folk, spel, sjukt många buckets, carlitos, hippies, reggaebar, dans hela nätterna, tuna-macka, däcka i den helt okej hårda sängen.. för att sedan vakna till en ny dag med ännu mera buckets än dagen innan.  

Jag saknar den känslan av att verkligen, verkligen leva. Den sjukt härliga känslan av att befinna sig i Thailand.















Men hallå, sverige är ju inte så pjåkigt heller.
Nu ska jag sova. Nattinatti.


Kommentarer
Postat av: Arntkajsa

Great site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback