Mys, makeover, top model, vin, fråga olle, wasa.

Det har varit en mycket trevligt vecka.
Myset i Tisdags hos Diana var hur mysigt som helst. Tacos, prat och tv-tittande.

Gick hem till Sandra och sov.

Vaknade, följde med Sandra en sväng till körskolan och sedan vandrade jag till frisör för att fixa håret, vilket resulterade i ett mycket bra resultat.
Hängde ett tag med Tobias och Emil.
Vi gick hem till Sandra för att hugga in på rosévinet.
Johanna åkte hem, Anna kom.
Top Model, vin, vin, vin, Fråga Olle, vin, vin.
Och till sist hamnade jag och Sandra på Wasa.
Det var hur kul som helst.
Kvällen avslutades med Dirty Dancing.
Igår var det lite halvsegt men jag klarade mig igenom dagen.
Åkte hem med mami när hon slutat jobbet.
Segade resten av dagen.
Idag vaknade jag vid halv 2 av att pappa kom in och frågade om jag fortfarande sov.
Jag svarade att jag inte trodde klockan var så mycket och gick upp och ställde mig i duschen.
Om ett tag åker mammi och pappi till Irland för att spela golf.
Jag har ersatt dom med mina snuttisar Anna och Sandra.
Ikväll blir det middag, idol och mys.
Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Joachimselina

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback