Ännu en helg.

Då har ännu en helg gått.

I fredags var jag och Sandra hemma hos mig och käka o kolla på TV. Det var tänkt att vi bara skulle stanna hemma men efter ett tags tittande på The Voice kom vi fram till att vi var tvugna att ta oss in till Deli och lindra vårat abstinens. Så Deli fick det bli. Jag, Sandra och Pontus. Träffade även Jössie och Cis där inne som från början bara hade tänkt att sitta på O´learys och dricka nån öl men hade råkat hamna på Deli. Vet även att Jössie också RÅKADE hamna på Otten :)
Efter ett tag kom Anna och Sandra T in till stan, så vi satt och pratade lite och sen skjutsade Anna hem mig och Sandra till Sandras lägenhet.

Resten av helgen har jag i princip inte gjort någonting.

Idag hade jag hoppats på att få vara själv hemma, men så fick jag reda på igår att min bror hade studiedag idag. Och när jag gick upp förut möttes jag av en tv-tittande mamma. Hmm, så riktigt själv är jag inte. Jag som hade tänkt att plocka fram Singstar men jag vet inte vad mammi och bror tycker om det. Vi får se hur det blir med den saken.

Jag längtar tills på Onsdag för då ska jag klippa och färga håret. Det ska bli grymt kul och spännande. Wie wie wie!!

Det enda jag har planerat idag är att ringa och boka hembiljetter från Thailand och en promenad med Johanna ikväll.

jaja, nu ska jag kila!

Kommentarer
Postat av: Jossan

aa jag RÅKADE verkligen ;D hihi

Postat av: Emma

hahah.. det är lätt hänt liksom :)

2007-10-09 @ 15:31:36
URL: http://emmajm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback