Okej!

Kom precis hem. Det har varit mycket trevligt. Vi började på ticket, gick vidare till VB för att ta en öl/cider, beställde pizza, hyrde film, gick hem till Liza, svulla, kollade film, gick till resecentrum, åkte hem. Mysi-nysi.

Måste säga att Diana och Robert är fruktansvärt, otroligt, uber-söta tillsammans. Gulli-gull :)



Imorgon ska jag in till stan vid ett och träffa min kära vän Anna. Vi ska kika runt lite och så antar jag att det blir lunch på något mumsigt ställe. Därefter bär det av hem till mig, där vi ska piffa till oss, tjuv-träna lite på Singstar och kanske sätta igång drickandet. Sedan vid 6-7 beger vi oss till födelsedagssbarnet Sandra Andersson, där kvällen börjar på allvar. 

Kommentarer
Postat av: annaaaa

jag hoppas det kommer gå super duper bra för oss på stan imorrn :D

2007-11-01 @ 22:51:14
Postat av: Diana Lazare

Hihih!! Jag tycker också vi är söta ;P Gullunge!! Hoppas du har kryat på dig.. -två o en halv vecka kvaaar.. lalalala-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback