In a couple of hours.

Imorgon vid den här tiden kommer jag att befinna mig i Thailand. Det ni :)
Om ett par timmar bär det av till Arlanda. Efter ca 12 timmar i en mycket skön och rymmlig flygstol kommer jag, Diana och Liza anlända till BK. Där blir det antingen att ta in på hotell eller kanske direkt vidare till Hua Hin. Beroende på hur trötta vi är och vad vi känner för. Vart efter blir det att ta sig neråt i landet, med en hel del stopp och äventyr, för att sedan träffa Amanda och hennes kompis som just nu befinner sig runt Phuket. Om ca. tre veckor blir det iallafall en tripp till Malaysia för att sedan ta sig till Koh Samui där vi ska fira jul och nyår i lägenheten vi hyrt där. På självaste julafton ska jag avsätta ett par timmar med familjen på deras hotell där en galamiddag väntar. Glassigt!
Vi har inte så mycket planerat så en hel del spontana äventyr kommer det garanterat att bli. Jaja, följ min resedagbok så får ni se vad vad vi har för oss. Kanske kommer skriva lite här med, vem vet.

Nu ska jag gå och fixa lite. Hoppas ni alla kommer ha det bra här hemma i kylan. Jag kommer sakna er massor.

Kommentarer
Postat av: KimJ - Vardag & Design hjälp

Ha en skön onsdag! Kram KimJ

Postat av: Sandra

Komemr sakna dej me emma :'( Hoppas du får de helt underbart :)

2007-11-21 @ 14:50:10
URL: http://sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback