One-way ticket to Thailand

Jag längtar så fruktansvärt mycket. I slutet av denna månad eller precis efter studenten, ska vi boka biljetterna. One-way tickets to Thailand. Antingen blir det först några dagar i Bkk eller så blir det inrikesflyget direkt till Koh Samui. Jag ser verkligen fram emot att träffa Louie igen. Det kommer antagligen bli att resa runt lite och upptäcka massa olika paradisställen.

Det kommer bli ett underbart äventyr, med underbara tjejer. Diana, Nadja och Liza. Vart det slutar det vet man aldrig. Men det är det som känns så otroligt kul och spännande. Bara göra det man känner för just då. Men en sak som jag är säker på är att det kommer bli en oförglömlig resa.

Min kusin (som också ska dit i höst) och Jag har redan bestämmt att vi ska träffas där. Jag hoppas även Jossan ska dit så vi också kan äventyra lite tillsammans. 


Nadja                        Diana (Olga)            Jag                            Liza                         



Living my dream!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag längtar!! Hahah heta bilder, sånna får vi ta mer av hihi:P

Postat av: emma

me too Nadja hihi.. I know, really hot pics :p

2007-05-16 @ 16:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback