dan före dan, oh yes it is.

Hur många lampor har du i ditt rum? 8 eller nåt
Vilken låt spelas mest hos dig just nu? Olika låtar med T-pain och 50 cent
Favoritfrukt? Vattenmelon, vindruvor
Har du någon konstig vana, isf vad? Hmm..rapa kanske..
Linje på Gymnasiet? jag gick mode & design
Hur gammal är du? 19
Är du helsvensk eller har du utländskt påbrå? totally svensk
Har du någon kommande resa planerad, isf vart och när? Cypern imorn, Thailand i November och då blir det säkerligen malaysia och kanske laos också.. 
Favoritserie? Kollar inte så mycket på serier. Men scrubs diggar jag..
Lekte du med Barbie när du var liten? oja!
Ditt nästa köp? det blir imorgon på arlanda, lite småsaker och säkerligen öl
Saknar du någon just nu? jaa
Säger du "kavjar" eller "Káviiar"? kavijar
Har du ont någonstans? jaa, i axeln, det är nått eller någon som bitit mig..
Har du lätt eller svårt för att prata om känslor? lite både och tror jag. beror på vem jag pratar med.
Vad gör du just nu? väntar på att det ska bli imorgon
Vad ska du göra imorgon? åka till cypern
Vad åt du senast? maaaat
En manlig kändis du tycker är snygg? jude law
En kvinnlig kändis du tycker är snygg? angelina jolie
Vad dricker du helst? öl eller vatten
Hur många kontakter har du på msn? 40 stycken
Och hur många av de pratar du dagligen med? hmm, kanske fem eller nåt
Är du singel? japp
Tidigare jobb? bara jobbat på pappis jobb
Vad skulle du köpa om du vann 1 miljon? antingen skulle jag resa massor, eller så skulle jag spara tills jag hade råd att köpa ett hus utomlands. Massa kläder skulle jag garanterat köpa.
Framtidsplaner? resa och ha kul
Bestämmer du dagen innan vad du ska ha på dig? nae, oftast inte
Vad ska du ha på dig imorn? imorn är undantag för jag var tvungen o veta vad jag inte ska packa ner. Det blir tights och klänning
Går du i skolan eller jobbar? glider!

det här var ju bättre än att inte göra något iallafall. Det mesta är nerpackat, har bara lite kvar. Tiden fram tills nu har gått så himmla fort, men den här dagen känns som en evighet. Frågan är ju bara vad jag ska hitta på nu för att tiden ska gå?

Kommentarer
Postat av: Rasmushilde

Great site! Lots of useful information!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback