Rent

Jag är så otroligt imponerad av alla som är med i musikalen. Dom är bara sååå duktiga. Var och kollade på genomdraget idag, dom hade på sig alla scenkläder och dom var så supersnygga i allt. Det har varit en grymt stressig och jobbig vecka, men fruktansvärt kul och det har verkligen varit värt det. På söndag är premiären och det ska bli kul att se den "på riktigt". Jag tycker verkligen att ALLA ska gå och se den. Den går hela nästa vecka också. Man kan ringa och boka på biljettbyrån (011-15 51 00) eller gå in på ticnet.


image51

Jag fixar med strippkläderna

image52

Jossan fixar volanger till tangokjolarna och Sanna overlockar dit dom

image49

Angel & co

image50
                                                                                         
        Sång och dans

image48

Angel, Tom Collins, Pam m.fl.


Jag hoppas att alla få en kanonhelg! Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Liza

fucking awesome!!!!!!!!!

Postat av: JOHANNA

åh, vill se den där musikalen.;D

2007-04-21 @ 17:24:17
Postat av: Junitjej

Ha en kanonhelg!

2007-04-28 @ 08:41:56
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Ravnmarita

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2008-11-13 @ 14:55:17
URL: http://ravnmarita.iblog.co.th

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback