It's all about me, dudes!

skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Näe, jag tror nog inte. Isåntfall skulle det vara Project Runway eller BigBrother höhö..
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar, när det verkligen är sommar och vinter när man är i sälen och åker snowboard.. 
Brukar du sjunga i duschen? Jamän, och jag är så himmla bra på det!
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Absolut fotboll!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jamän!
Laddar du hem musik och film från internet? nääe, har inget nerladdningsprogram..
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Flytta utomlands..
Vad är det bästa med julafton? Hallllåå! KALLE ANKA såklart!! Men i år kommer det inte bli nåt Kalle Anka-tittande, jag kommer befinna mig på chaweng beach med en drink i handen tralala..
Tänker du mycket på ditt utseende?  Ibland, ibland inte..
Tänker du ofta på sex? Jamän höhö..
Är du skyldig någon pengar? Diana är jag skyldig 80 spänn, Oskar är jag skyldig 100 spänn..
Är du mörkrädd? Beror på, om det är läskig stämning så är jag super rädd för mörker..
Bär du glasögon eller kontaktlinser? neppnepp
Vilken färg är snyggast? grön, blå och röd.. rosa o gult är koolt också..
Tycker du matte är svårt? i'm a mattesnille
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nää
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Ett hus i Thailand skulle inte vara helt fel..
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 12 hugget
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Typ saker eller personer som är i min närhet.. Förlåt-förlåt-förlåt..
Hur många gånger har du fuskat på ett prov? Hmm, jag vet inte.. har inte räknat. Men en gång prata jag in svaren på min mp3. Mycket busigt!
Bor du utomlands? Jag gör ju tyvärr inte det!
Har du piercing? Ja.. naveln, läppen och hmm massa hål i öronen..
Vart skulle du helst vilja ha piercing? Jag vill ha tillbaka min andra piercing som jag hade i naveln, men som jag var tvungen att ta ut.. Annars vill jag har piercings ööööövverrraaalllllttt.. Jag diggar piercingar!
Bråkar du och dina syskon ofta?  Nääee
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Alla omkring mig..
Läser du ofta böcker? Jaaaaaaa.. just nu läser jag lipstick jungle..
Vad föredrar du för sorts filmer? seriösa, oseriösa, higschool, romantiska, komedier, rysare, skräck, allt möjligt.. skulle inte vilja påstå att det är gengern som gör en film bra utan innehållet.. och om Will "Frank the Tank" Ferell är med eller inte höhö
Vad slösar du mest pengar på? Nu är det resor, vilket inte gör mig nånting.. annars är det massa onödiga saker..
Vill du gifta dig? Jag vet inte..
Vill du ha barn? Det tror jag väl!! jo, men det är klart jag vill.. men inte förens om flera år..
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?  Näe ibland, ibland inte..
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Project runway och pussycat dolls..
Vilka länder har du varit i?  I massa olika, kommer inte ihåg alla.. mitt minne är inte på topp, inte nu iallafall..
Vilka ställen har du bott på? här och på fem eller sex andra ställen
Vilka husdjur har du haft innan? Ödlor, fiskar och grodor..
Vad förknippar du ordet skolstart med? Att man får träffa alla igen! Känns rätt sorgligt att man inte kommer få uppleva det igen, iallafall inte på ett bra jävla tag..
Solar du ofta? I perioder..
Är du bra på att laga mat? Jag är bra på att värma saker i mikron, allt förutom bakpotatisar som inte är bakpotatisar.. Förra sommaren höll jag på och bränna ner Familjen Petterssons hus för andra gången då jag skulle värma en bakpotatis, som visa sig vara en vanlig potatis. Första gången hade jag råkat slänga en ciggarette under deras altan som jag inte släckt ordentligt.. Man får se till att ha brandsläckare till hands när jag är i närheten!
Var badar du helst? Utomlands, vid en fin vit strand och klarblått vatten eller i mitt snygga gula badkar.. kan inte bestämma mig..
Vad dricker du för alkohol? Öl och drinkar, ibland cider..
Vad använder du för droger? Det vill jag inte gå in på här..
Vilka djur är du mest rädd för? Äckliga konstiga insekter..
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Bara brutit handleden och så har jag sytt några stygn i pannan efter att min gulliga bror kastat en borste i huvet på mig.
Vilken kändis är hetast? Jude Law är grymt het, men det finns ju sjukt många.. speciellt fotbollsspelare.. jag vill bara äta upp alla.. Jag har kommit på att jag vill äta upp killar med lite längre hår extra mycket..  MEN Åh herregud, killen på en av h&m planscherna den blonda med världens sexigaste läppar, han vill jag äta upp SÅÅÅ mycket.. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!
Gillar du att dansa? Oja, ni ska se mina moves framför spegeln..
Vad har du för klädstil? Soft!
Är du flygrädd? Näe, jag diggar att flyga..
Hur vig är du? Jag är mycket vig..
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten eller cola
Vilken är din favoritglass? en strut med vaniljglass och jordgubbssås som finns på jobbet.. den är riktigt mumsig
Tror du på ett liv efter döden? Näe tyvärr
Vilket kaffe sörplar du helst? gevalli är kung!!
Vilket mobilmärke föredrar du? samsung eller nokia
Har du varit deprimerad? näe fan, inte direkt
Tycker du om sushi? njaa, det är ju inte som choklad direkt..
Tror du på livslång kärlek? Tveksamt, men jag har inget emot det..
Vad äter du helst när du ser på film? chips och godis
Lever dina föräldrar tillsammans? Jamän!
Har du tandläkarskräck? Nee.. men jag hatar asen ändå.. vet inte riktigt varför..
Vad heter du i mellannamn? Johanna
Har du någongång haft självmordstankar? No-no!!
Är du en morgon eller kvällsmänniska? kvällsmänniska, jag hatar att gå upp tidigt.. därför är det så jäkla skönt att ha semester nu tralala..
Vilken ögonfärg har du? grön
Vilken hårfärg har du naturellt? blondt
Biter du på naglarna? ibland
Är du beroende av något? cigaretter
Hur ofta motionerar du? inte ofta, för ansträngande!

Okej, det här var riktigt jävla jobbigt!! Jaja, nu blir det röka, duscha och kolla på film. Allt på samma gång! Jamän!!

Imorgon ska jag, Anna och Johanna till Linköping och shoppiloppa.. Ska bli superdupermysipysit!!

Hej på ett tag!!


Kommentarer
Postat av: Tobber

Hur orkar du? :D en miljon fråger :D haha

2007-07-07 @ 15:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback