Back in the days

Spontanitet var nog min och Johannas bästa egenskap förr, när vi var liiite mindre än vad vi är nu.. Jag diggar att göra spontana grejer, det är liksom så oväntat höhö.. Man vet aldrig hur det slutar! Mycket spännande!!
Igår blev det verkligen en "back-in-the-days-repris".. Det var mycket trevligt.. Dock inte mycket folk på deli, i stort sett inte nått folk överhuvudtaget.. Men trevligt det var det..
Alltså trettiotaggaren från mcdonalds, herregud... Han ringde tjugotusen gånger och skicka massa jävla sms.. Kan han inte förstå att vissa människor tycker att det ligger en viss charm i att driva med andra människor?? haha..
Vi kikade även in på wasa en stund, första gången jag var där, riktig mysig miljö höhö.. Där måste jag absolut partajja någon gång!!

Sov hos tobbebobbe inatt. Jag och Johanna knalla till ica på morgonkvisten och köpte supergod Frulle!! Baguetter, fraller, youghurt och juice med fruktkött i, som Tobias förövrigt inte tycker om för att han tycker att det känns som att dricka en spya.

På fredag ska la familia eventuellt ut på äventyr med husvagnen.. Jag älskar att campa så brutalt mycket, speciellt med husvagn.. Mysfaktorn är sjukt hög. Och bara själva grejjen att få upp förtältet är ett äventyr i sig.. Jag skulle lätt kunna bo i en husvagn. Det lär ju vara ekonomiskt som bara den.
Jag skulle vilja dra till Halmstad, för Sandra och Martin och co ska kanske dit över helgen.. Men vi var tyvärr inte så enade om resmålet, Pappa vill till Gotland, Mamma till Värmland (???), Jag till Västkusten eller Halmstad (helst halmstad om sandrilandri ska dit) och Oskar vill stanna hemma.. Vi får se hur det blir.

Diana och Liza åker till Arvika idag. Jag är iiiiinte alls avundsjuk, buhäää...Amanda ska också dit!! Jag får nog vänta tills nästa år med festivalandet.. Jag ska ju endå till Cypern och Thailand, så jag tror jag klarar mig..

Johanna kommer hit om ett tag. Ikväll blir det mys framför Tvn. Project Runway och finalen i Pussy Cat Dolls! Im so excited, tralalallalal.... Springa vill jag också göra, eller vill vet jag inte men jag måste. Jag vill ju inte direkt att det ska gå så långt att jag måste joina Viktväktarna höhö.. Näe där är jag nog inte än på ett bra jävla tag, men the gummi has to go away.. Bara man vill så går det!! Vilja är tamefan allt som behövs.. O nu snackar jag inte bara om att bli fit, jag snackar om allt. Vilja är allt som krävs gott folk.

När Jag och Johanna åkte hem från stan förut kom vi fram till att busschauffören hade i syfte att nästintill elda upp oss. Jag svär att han hade gjort så att all AC endast kom ut i hans ventiler.. Han satt säkert o frös det aset!! Jag funderar på att ringa in till Ösgötatrafiken och ta upp detta med dom. Ska det verkligen vara på det här viset?? Kanske blir det en insändare i tidningen i stället, vi får se. Håll ögonen öppna..

Idag är det 12 dagar till vi drar till Cyprus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tralallalalalallalalallal... Snart dags att börja tvätta och packa ihop lite smått.. MYYYYYS!!

Näe nu börjar jag få ont i stjärten, dags att röra på sig..
Later dudes!!!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

=) vad ska en säga? skjut busschaffören!!

2007-07-11 @ 16:57:41
Postat av: Tobbe

Kan du få ont i stjärten? me den där gummin borde de vara omöjligt ! :D

2007-07-11 @ 22:57:12
Postat av: Emmis

tobbis :@ hahaha

Postat av: johäääänna

hahaha:D elakt!!

2007-07-12 @ 14:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback