21/7-07

Igår var det lite kalas för Jössie, det var riktigt trevligt och mumsig mat. Taaack :)

På måndag åker vi, känns helt ofattbart men det ska bli så himmla skönt att komma iväg och framförallt kul..

Pratade precis med pappi i telefon och så sa han att dom pratat om att fira jul i Thailand. Han, mammi, Oskar, Kingen, Lena, Robin och Kim. Jag blev helt överlycklig.
Det ska till och med bli jobbigt att vara borta från familjen två veckor, hur ska det då gå i Thailand, så om dom skulle komma ner skulle det förgylla min vistelse.

Nu sitter jag och väntar på Anna ska komma, vi ska åka o leka med Sandra och Martin.

Och föresten, när jag är i Cypern kommer jag använda mitt gamla mobilnummer så om nån glömt det är det bara fråga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback