Jag är glad.

Jackan är min, min, min :)
Mammi och jag var inne i
stan förut och köpte den +
lite annat, t.ex. en jätte-
mysig tröja från Sisters som
vi ska ha tillsammans.
Mys, mys, mys.
Imorgon tills på Onsdag
åker jag och Anna till
Skärgården, Sandri kanske
också hakar på. Det ska bli
riktigt skönt. Bara ta det lugnt,
åka båt/vattenscooter, dricka
vin, mysa, äta god mat och
ha det trevligt.

Jag kom precis hem från stan, Anna och jag tog en fika på fräcka fröken efter att hon slutat. Det var riktigt trevligt. Nu ska jag gå och sysselsätta mig med något annat.
Kanske kan lägga upp en bild på jackan lite senare, om jag orkar :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

så underbart att du fått den:) hihi, jag och sandri kanske knattar förbi dig sen när vi ska ut på promenad:) <3

2007-08-19 @ 19:47:05
Postat av: Edvinadriana

Very nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback